Opleidingsaanbod externe partijen

Technische medewerker wordt gepest op de werkvloer

Meer dan 10000 resultaten

Cloud Computing Essentials + examen

Verken de mogelijkheden van cloud computing in deze interactieve twee-daagse cursus. U krijgt helderheid over de snel ontwikkelende wereld van cloud computing en u ontdekt de mogelijkheden van cloud computing. U leert over de evolutie van de cloud en hoe de toename van rekenkracht en bandbreedte cloud computing mogelijk hebben gemaakt. Ook zullen de meest toonaangevende personen op het gebied van cloud computing worden besprokenin deze cursus ende producten en diensten die zij aanbieden. Verken de financiële voordelen, alsmede de veiligheidsrisico's, en verkrijg een goed begrip van de fundamentele concepten, implementatie, architectuur en design van het snel groeiende cloud computing.

Global Knowledge
Contract Management CATS CM Practitioner

Tijdens deze training van drie dagen past u de CATS CM aanpak toe op een contract en oefent u met de verschillende gebeurtenissen die zich in de contract levenscyclus voor kunnen doen. Contractmanagement CATS CM Practitioner bouwt voort op de inzichten en ervaringen uit de Foundation training. Met behulp van eenvoudige voorbeelden uit de praktijk leert u snel knelpunten, risico's en aannames in een contract te herkennen. We doorlopen alle stappen van het contractmanagement proces.

Global Knowledge
Doeltreffend (telefonisch) debiteurenbeheer

We horen het overal: onze klanten betalen later of niet en dat terwijl de omzet toch al lager is dan voorheen. Een goed debiteurenbeheer is daarom belangrijker dan ooit om voldoende geld op de rekening te houden, renteverliezen te beperken, etc. Want u wilt aan het eind van de maand toch ook uw salaris weer ontvangen? De telefoon is een effectief en vriendelijk middel om een vordering betaald te krijgen. Het vraagt wel om goede communicatieve vaardigheden en een goed intern volgsysteem. Want u wilt niet alleen dat uw klant snel betaald, maar ook dat hij/zij klant blijft! Tijdens de training onderzoeken we het huidige volgsysteem en de telefoonvaardigheden die u nu al heeft of nog nodig heeft en spijkeren deze bij. Zodat uw klant snel betaald en blijft betalen! Resultaten training: * Inzicht in eigen kwaliteiten en presentatie aan de telefoon * Met meer plezier en meer succes telefonisch incasseren * Sneller betalende klanten * Groter klantbehoud * Hogere marge uit bestaande klanten

Kleinveld Okkerse Training en Begeleiding
Starten met Leidinggeven

Uw werkgever denkt dat het een logische en goede stap is dat u andere mensen aan gaat sturen! Dat kunnen stagiaires zijn, maar bijvoorbeeld ook uitvoerend medewerkers. Leidinggeven heeft voordelen: u kunt bepalen wat er op welke manier gedaan wordt. Het betekent ook dat u tussenpersoon wordt tussen het management en de uitvoerend medewerkers en dat u medewerkers moet gaan aansturen. Dit is niet altijd makkelijk. In de training ontdekt u wat er van u verwacht wordt als leidinggevende, hoe u de verwachtingen waar kunt gaan maken en hoe u (makkelijker) geaccepteerd wordt als leidinggevende. Daarnaast oefenen we met de belangrijkste ‘tools’ om uw rol als leidinggevende waar te kunnen maken. Resultaten training: * Goed beeld van de eigen verwachtingen en die van anderen van u als leidinggevende * U wordt geaccepteerd als leidinggevende door uw teamleden * Meer inzicht inzicht in uw eigen kwaliteiten * Persoonlijk actieplan * Met meer plezier en meer vertrouwen leiding geven

Kleinveld Okkerse Training en Begeleiding
'Feedback' de basis van goed leiderschap

Het geven van effectieve feedback is een kritische vaardigheid die een leider moet bezitten zodat teamleden worden betrokken in het behalen van organisatiedoelstellingen. Feedback geeft teamleden informatie over wat ze goed doen en hoe ze hun prestaties kunnen verbeteren. Het stimuleert mensen om hun eigen doelstellingen te bereiken en te werken in de richting van de doelstellingen van een organisatie. Tevens is het voor leiders ook belangrijk open te staan voor feedback, indien nodig. In deze training leert u bepalen wat de beste aanpak is voor het geven van feedback aan teamleden. U leert hoe u op een juiste manier feedback kunt ontvangen en hoe u op een gestructureerde manier feedback kunt geven met als doel het juiste effect te bereiken. Daarnaast leert u ook de vijf belangrijkste leiderschapskwaliteiten (positiviteit, oprechtheid, verantwoordelijkheid, nieuwsgierigheid en vertrouwen) te beheersen.

Global Knowledge
Professioneel en klantgericht telefoneren

U zit veel aan de telefoon met (zakelijke) relaties. U weet hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrage ze leveren aan uw acquisitie, omzet en klantbehoud. Vaak is er nog veel te winnen in deze gesprekken en kunnen ze efficiënter en met een beter resultaat verlopen. Tijdens de training is er aandacht voor de kunst van het vragen stellen, tussen de regels door leren luisteren, het meedenken met en aanvoelen van de klant, het omgaan met bijzondere wensen, eisen of klachten, servicegericht telefoneren en het werken aan lange termijn relaties met klanten of cliënten. Zodat u uw gesprekken professioneler, sneller en succesvoller kunt afhandelen.... Ook bij die langdradige of 'lastige' klant. Resultaten training: * Inzicht in de eigen kwaliteiten * Met meer plezier en meer succes zakelijk telefoneren * Kennis van de telefoonetiquette * Effectief omgaan met lastige klanten * Efficiënter telefoneren * Groter klantbehoud

Kleinveld Okkerse Training en Begeleiding
Time Management

Kent u dat gevoel dat het aan het einde van de dag lijkt alsof het werk nog moet beginnen? De tijd is opgeslokt door onverwachte klussen, uitgelopen gesprekken, Facebook, WhatsApp, Twitteren, etc. In de praktische training time-management brengen we in kaart waar uw tijdsproblemen ontstaan, welke invloed deze hebben op de dagelijkse werkzaamheden en hoe deze opgelost kunnen worden. Zodat u aan het einde van de dag met een lege inbox en een leeg hoofd naar huis kunt gaan. En u genoeg tijd hebt om ook even koffie te drinken. Resultaten training: * Inzicht in uw eigen kwaliteiten * Beter zicht op uw werkzaamheden * Makkelijker prioriteiten stellen * Met meer rust meer werk verrichten

Kleinveld Okkerse Training en Begeleiding
Overtuigend presenteren

Als u een presentatie houdt, doet u dat niet zonder een doel: u wilt uw publiek laten luisteren naar uw boodschap en u hoopt dat ze iets met de informatie gaan doen: gedrag veranderen, uw product of dienst kopen, het beeld van u, uw organisatie of uw product bijstellen, etc. Dit doet uw publiek niet alleen om wat er aan informatie in uw presentatie staat: * 70% van de impact van uw verhaal krijgt u door uw persoonlijke presentatie (houding, stemgebruik, interactie publiek, etc.) * 20% door hoe uw presentatie er uit ziet (opmaak, kleurgebruik) * En slechts 10% door de inhoud! Tijdens deze training onderzoeken we de mogelijkheden die voor meer aandacht voor uw presentatie zorgen. En trainen we u in het vergroten van de impact van uw verhaal. Resultaten training: * Inzicht in uw persoonlijke presentatie en kwaliteiten * Ontwikkeling van uw pesoonlijke presentatie-stijl * Inzicht in de mogelijkheden van de verschillende hulpmiddelen *Met meer plezier en vertrouwen presenteren

Kleinveld Okkerse Training en Begeleiding
De monteur als ambassadeur - 1 dag

U werkt als (service-) technicus bij een bedrijf. Elke dag bent u op stap om reparaties of onderhoud uit te voeren bij de klant. Voor de klant bént u het bedrijf waar u voor werkt! Vanuit uw vakkennis weet u hoe u technische problemen moet oplossen. Een klant is echter meer dan zijn ‘probleem’! Tijdens deze ééndaagse training richten we ons dan ook vooral op de ‘klant’-kant van het werk: U wordt zich bewust van de effecten van uw huidige gedrag op de klant en hoe u energieker en vakbekwamer op uw klant kunt overkomen. Na het volgen van deze training kunt u zich ook écht als het visitekaartje van uw organisatie presenteren bij uw klant. (nb. de tweedaagse training gaat ook in op de commerciële kant van het vak.) Resultaten training: * Inzicht in de eigen kwaliteiten * Met meer plezier en succes klanten te woord staan * Sneller en gemakkelijker klachten oplossen * Grotere klanttevredenheid * Groter klantbehoud

Kleinveld Okkerse Training en Begeleiding
De monteur als ambassadeur - 2 dagen

U werkt als (service-) technicus bij een bedrijf. Elke dag bent u op stap om reparaties of onderhoud uit te voeren bij de klant. Voor de klant bént u het bedrijf waar u voor werkt! Vanuit uw vakkennis weet u hoe u technische problemen moet oplossen. Een klant is echter meer dan zijn ‘probleem’! Tijdens deze tweedaagse training richten we ons dan ook vooral op de ‘klant’-kant van het werk: hoe kunt u energieker en vakbekwamer overkomen? Maar ook: hoe kunt u samen met 'sales' zorgen voor meer omzet voor uw organisatie? Want de klant ziet u vaak als onafhankelijk adviseur. Daarnaast is er aandacht voor klachtenopvang, het omgaan met verwijten en de grenzen tot waar u toezeggingen kunt doen t.a.v. garanties, etc. Resultaten training: * Inzicht in de eigen kwaliteiten * Met meer plezier en succes klanten te woord staan * Sneller en gemakkelijker klachten oplossen * Grotere klanttevredenheid * Groter klantbehoud * Beter koopbehoeften bij klanten herkennen, creëren en benutten * Omzetgroei

Kleinveld Okkerse Training en Begeleiding