Corporate storytelling
BILTHOVEN, UTRECHT
Corporate Storytelling gaat - hoe kan het ook anders – over de organisatie en haar verhaal. Maar een goede Storyteller gaat verder: die zorgt voor samenhang. Hoe vertaal jij de story vanuit de why steeds verder naar buiten? Hoe breng je de lijn in het verhaal? Van het stukje ‘over ons’ tot de vacatureteksten en de websitebanners: bij een goede story is er sprake van consistentie.
De inhoud van Training Corporate Storytelling
De Training Corporate Storytelling is een inspirerende 1-daagse training waarbij de volgende onderwerpen worden behandeld:
Theorie Storytelling
Inspirerende voorbeelden
Uitleg/theorie over de ontwerpstrategieën voor gedragsverandering
Zelf op zoek naar verhalen
Zelf verhalen maken
Situaties nabootsen en probeer de ander te raken door middel van een werkvorm
Wat je verder nog moet weten over deze Training
De training duurt 1 dag.
De trainer: Maurice van Dinther
Voor Maurice staat een gebrek aan humor en spel gelijk aan maatschappelijke, emotionele en economische