Onze klachtenprocedure

Monteur logt in bij Wij Techniek en bekijkt trainingsaanbod

Heb je een klacht? Laat het ons weten

Wij Techniek doet haar uiterste best om de dienstverlening af te stemmen op jouw wensen en behoeftes. Helaas kan er toch iets misgaan, anders lopen dan je verwacht had of niet aan je verwachtingen voldoen. 

Ben je niet tevreden over de werkwijze of behandeling van Wij Techniek, dan kun je bij ons een klacht indienen. Wij behandelen je klacht volgens onze klachtenprocedure. Wij zorgen ervoor dat jouw klacht zo snel mogelijk bij de juiste persoon komt zodat er snel een oplossing of antwoord wordt gevonden. 

Je ontvangt binnen twee werkweken na ontvangst van jouw klacht een reactie van Wij Techniek. 

Hoe dien je een klacht in? 

We hebben een paar dingen van je nodig: 

  • Naam werkgever of werknemer,
  • Contactpersoon, 
  • Adresgegevens,
  • Telefoonnummer (tijdens kantooruren), 
  • E-mailadres, 
  • Een duidelijke omschrijving van jouw klacht. 

Vermeld eventuele briefnummers en data waarop jouw klacht betrekking heeft. Stuur kopieën mee van documenten die voor jouw klacht belangrijk zijn. 

Stuur je klacht per brief of mail naar:  

Wij Techniek 
t.a.v Klachten 
Postbus 416 
3440 AK Woerden 

Of stuur een e-mail naar [email protected]